سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

38343396081

سوالات متداول

ورود و ثبت نام

پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر نام کاربری نیستید.  برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

پاسخ: در سایت پاسکال کامپیوتر روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه‌ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت لینک بازیابی می‌توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

پاسخ : لطفا ایمیل های اسپم ( spam ) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل های ارسال شده به حساب های کاربری gmail گاهی اسپم می شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می شود نه خود رمز.

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش‌های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

ثبت و پیگیری سفارش

علاوه بر سابقه و تجربه طولانی مجموعه پاسکال کامپیوتر، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی نیز به این کسب‌وکار رسمیت و اعتبار می‌بخشد.

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی دقیق عملکرد فروشگاه و تطابق آن با قوانین تجارت الکترونیک اعطا می‌شود. همچنین، کسب‌وکارهای دارای این نماد، به‌صورت مداوم تحت نظارت این سازمان قرار دارند.

💡 برای اطمینان بیشتر، شما می‌توانید در صفحه اصلی وب‌سایت پاسکال کامپیوتر روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید تا از اعتبار و اصالت آن مطمئن شوید. همچنین، بخش مجوزها و گواهینامه‌ها را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تأییدیه‌های رسمی پاسکال کامپیوتر مشاهده کنید.

اعتماد شما، سرمایه ماست! 💙

پاسخ : بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با این وجود بدون وارد شدن به سایت نیز می‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید.

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پاسخ : بله، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید.

پاسخ : خیر، فقط کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده باشند.

پاسخ : برای لغو یا تغییر سفارش خود باید  با واحد ارسال سفارشات با شماره تماس بگیرید.

پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

کالاهای عرضه شده در پاسکال کامپیوتر

 

تیم فنی پاسکال کامپیوتر تمام تلاش خود را می‌کند تا اطلاعات محصولات به‌صورت کامل، دقیق و شفاف در سایت ارائه شود تا شما با اطمینان خاطر خرید کنید.

با این حال، اگر نیاز به راهنمایی بیشتر یا مشاوره تخصصی دارید، می‌توانید با پشتیبانی پاسکال کامپیوتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی برای یک خرید مطمئن و رضایت‌بخش هستند.

📞 شماره تماس پشتیبانی: [09183110823]

همراه شما در هر خرید! 💙

پاسخ: بله – کالاهایی که در پاسکال کامپیوتر بفروش می‌رسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.

پاسخ : برای اطلاع دقیق از تمامی کالاهای تخفیف‌دار بر روی پیشنهاد ویژه کلیک کنید.

پاسخ :  با چک کردن روزانه سایت به قیمت‌ کالاها دسترسی پیدا خواهید کرد.

پاسخ : باتوجه به شرایط خاصی همچون عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وبسایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏کند. شما می‌توانید از گزینه”زمانی که موجود شد به من خبر بده” استفاده کنید.

پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش  هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد

پاسخ : بله! در صورتی که کالا در فروش ویژه باشد. در غیر این صورت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

پرداخت

پاسخ : از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دی جی لند هزینه سفارش را به صورت آنلاین می‌توان پرداخت کرد.

خیر . پرداخت ها فقط به صورت آنلاین است

پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ به حساب مبدا بازگردانده خواهد شد.

پاسخ : خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دی جی لند از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است..

ارسال سفارش

پاسخ : هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و از 150 هزار تومان آغاز می‌شود.

پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری در تهران ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها ۷۲ است. روزهای تعطیل محسوب نمی‌گردد.

پاسخ :  در حال حاضر امکان این کار فراهم نیست. در آینده نزدیک می‌توانیم این امکان را فراهم کنیم.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول